Időpont:
2014. április 19. @ 09:00 – 17:00
Helyszín:
Lurdyház
Lurdy Ház
1097 Budapest,Könyves Kálmán körút 12-14.
Magyarország
Részv. díj:
6500 Ft
Kapcsolat:
Kategóriák:

logoA STRESSZ ŰZŐ KURZUS CÉLJA

Stressz mentes élet a munkában és a magánéletben

A stressz természetének megismerésével olyan egyéni stressz kezelési módokat, technikákat elsajátítása, amellyel kezelhetővé válik a düh és a harag, elkerülhetővé válik a stressz és a kiégés állapot.

 1000Ft kedvezményt kapsz, amennyiben használod a “sikeresemények.hu” kódot!

jelentkezem_button_png

A STRESSZ ŰZŐ KURZUS EREDMÉNYE

  • A stressz természetének megismerésével, a stressz-kezelések tudatossá válásával uralkodni tudunk felette, és kézben tudjuk tartani.
  • Megelőzhetővé, felismerhetővé és kezelhetővé válik a önbizalommindennapi stressz.
  • Élettani hatások megismerésével a felismerő készség fejlesztése.
  • Önismeret fejlődik.
  • Személyiségtípusok jelentőségének ismerete.Új szokások megismerése, elsajátítása.
  • Készségek fejlesztése.
  • Vállalkozóként a vezetői készségek fejlesztésén túl, hatékonyabb feladat kezelés a mindennapokban.

TEMATIKA

Stressz hatása a hétköznapokban és az élettani hatások

A stressz eredete – működésének megértése. Mi hozza létre, mennyire káros vagy hasznos? Kikerülhető-e? A düh- a harag megjelenése. Mi játszódik le bennünk nap mint nap, mit tehetünk az ösztönös folyamatokkal szemben? Hogyan jelenik meg munkahelyi környezetben, mit tehet a vezető? Ösztönös érzelmi folyamataink felismerése, kézben tartása. Ha kikerülni nem tudjuk, akkor tartsuk kézben, uralkodjunk felette. Érzelmeink kezelése.

Kiégés

Burnout megelőzés, kezelés.Mi vezet ehhez az állapothoz? Milyen lépcsői vannak, melyek a legsúlyosabb tünetei?  Mi tehetünk a kiégés bekövetkezése ellen? Hogyan lehet megelőzni, vagy kezelni, ha már benne vagyunk, vagy másokat látunk benne.

“Orvosságok” és módszerek

 

Hogyan gondolkodunk a stresszről? Stressz-növelő gondolkodásmódok, olyan szokások, berögződések, amelyek stressz helyzetet teremtenek… mi az alternatív megoldás…? Egyéni stressz-kezelési módok, technikák. Az emberek különbözősége, sokféle stressz-kezelési technikát kialakíthat, de melyek a közös  alapelvek a stressz-kezelésben?

Személyiségtípusok, Komfortzóna

Mindennapi életünket jelentősen befolyásolják a környezetünkben lévő emberek. Minden ember más és más…. Te tudod milyen személyiségjegyeid vannak? Tudod, hogy a különböző típusokkal hogyan tudsz hatékonyan kommunikálni, miért zavar az ő viselkedésük…? A komfortzónánkon kívül a legtöbb ember kényelmetlenül érzi magát, jobban szereti a már ismert, megszokott dolgokat. Te tudod neked mi okoz kellemetlenséget, mit félsz megtenni és ezen változtatnál?

Szokások hatalma

Számtalan szokásunk van, ez így rendben is van. Viszont ezek közül nagyon sok inkább hátráltat, mint előrevisz. Nem tudod milyen szokásokat kell kialakítanod, hogy jobban érezd magad? Tudod min kell változtatnod mégse teszed? A kurzuson segítséget kapsz ahhoz is, hogy ezen változtass.

Készségek és azok szerepei

Bizonyára Te is találkoztál azzal, hogy valamilyen faladatot kaptál, ami nagy feszültséget váltott ki belőled. Lehet rossz tapasztalat, emlék vagy a kudarctól való félelem az oka annak, hogy hezitáltál vagy nem is vállaltad el a feladatot. Netán mások véleményétől tartottál. Nem kell, hogy a hiányzó készségek,tapasztalatok blokkoljanak, félelmet, stresszt váltsanak ki belőled. Gyakorlással minden fejleszthető. Képzeld el, hogy nem tudsz angolul beszélni és elküldenek 1 hétre olyan helyre dolgozni, ahol kommunikálnod kell másokkal. Elég stresszes ez a helyzet? Mit csinálsz? Más helyzetben mit csinálnál, amikor egy fejlesztendő készség vált ki belőled feszültséget?

A kurzus elméleti előadáson kívül, egyéni és csoportos feladatokat is tartalmaz.

 1000Ft kedvezményt kapsz, amennyiben használod a “sikeresemények.hu” kódot!

jelentkezem_button_png